Latest Update :

Bura Mat Mano Holi Hai - Deepakraj Giri


How was your HOLI ? Here in the occasion of Holi Deepak Raj Giri have written a Comedy, do you wanna read it ? Ok here it is , it was published on our weekly magazine Saptahik Enjoy ..

झलनाथ खनाल

बालुवाटार सरिसकें घर त मेरो डल्लु
केपी, माधव, प्रचण्डले बनाइसके झल्लु

प्रचण्ड

देशको शत्रु भारत मान्छु, भित्री शत्रु ओली
जिब्रो मेरो चारवटा, फेरिरहन्छु बोली

माधव नेपाल

अझै देशको विकास गर्थें फेरि प्रधानमन्त्री भए
भाइ नेपाल, भान्जा नेपाल सबको हुन्थ्यो जय

शेरबहादुर देउवा

जिब्रो मेरो प्रस्ट छैन, भाषण पनि फोस्रा
जिन्दगीभर कांग्रेसभित्र हुने भएँ दोस्रा

गगन थापा

बोल्नलाई छुरा छु म उमेरचाहिँ काँचो
आफ्नो त ज्यूँत्यूँ चलिहाल्छ, चिन्ता छ ससुराबाका

रामचन्द्र पौडेल

पौडन नजान्ने पौडेल परें सत्रचोटि डुबें
झलनाथलाई चिठ्ठा पर्‍यो नराम्ररी घुमें

शालिकराम जमरकट्टेल

गुदीजति आफू खान्छु कामदारहरूलाई बोक्रा
मजदुरहरू एक हुनुपर्छ, हामीचाहिँ तीन टुक्रा

के.पी. ओली

ट्वाक्क-टुक्क उखान हाली राजनीति पढाउँछु
नेपाललाई काखी च्यापी विद्या बढाउँछु

वामदेव गौतम

आधा पार्टी फुटाई लगे फेरि पार्छु आधी
टाउको मेरो एमाले त शरीर माओवादी

विजय गच्छदार

कहिले कांग्रेस, कहिले फोरम, कहिले लोकतान्त्रिकलाई पाउमा
मधेशी एकता जिन्दावाद भनी प्रधानमन्त्री खाने दाउमा

डा. बाबुराम भट्टराई

जनताले भन्छन भनें म मर्छु
भिमसेन थापा झैं सेरिएर
म त भन्छु तपाइ मर्नुहुन्छ आफनै कामरेडहरूबाट घेरिएर

नारायणकाजी श्रेष्ठ

अध्यक्षको आशीर्वादले भएँ चिनी काजी
बुद्धि भा'का नेताहरूलाई बनाउन खोज्छन् पाजी ।

सुजाता कोइराला

ज्वाइँ होइन छोराजस्तै प्यारा मेरा रुबेल
पारसलाई जेल हाल्छु भन्थे, भयो योजना फेल
गोली पड्क्यो पारसको कसैले सुनेनन्
परराष्ट्रमन्त्री हुँदा पनि त्यसलाई किन थुनेनन् ?
उमेर मेरो गा'को छैन बैंस चम्पा-चमेली
छोरी जर्मन, ज्वाइँ बंगलादेशी, रिमिक्स फेमिली

कोमल ओली

मनको बह पोख्नलाई कोही पाइएन
भगवान् महादेव पुकार्दा नि पोइ पाइएन
कहिलेकाहीँ सोच्न थाल्छु भाग्य छ कि खोटो ?
पत्रिकाले माया गर्छन् छापिरहन्छन् फोटो
हात जोडछु एउटा पोइ खोजिदेऊ न देउता
पत्रकार भए नि हुन्छ प्रभु मिलाइदेऊ न एउटा

आर्यन सिग्देल

हिरो धेरै होलान् यहाँ मेरो स्थान माथि छ
सबै तरुनीलाई भन्ने गर्छु— मेरो एउटा साथी छ

भुवन केसी

दुईवटीसँग घर बिगि्रयो अर्की ले भन्छन् बाले
लिङ्ग मैले परिवर्तन गरी भैसकें एमाले

राजेश हमाल

फिल्मभन्दा विज्ञापन राम्रो, तलबभन्दा घूस
खल्ती गरम भैहाल्यो मेरो, जहाँसुकै होस् जुस

मदनकृष्ण/हरिवंश

सामाजिक सन्देश जनतालाई हामी ख्वाउँछौं घोटीघोटी
हाँसदेऊ एकफेर खेल्यौं हाम्ले हेरिदिएनन् एकचोटि
गुन गर्‍यो बैगुन आउने यो कहाँ रहेछ खेती ?
दुस्मनले ताली पड्काए, प्रोडयुसरको क्षति

रेखा थापा

साप्ताहिकले हेर्दाहेर्दै बनाइदियो लभगुरु
छविबाहेक धेरैसँग भयो प्रेम सुरु
हिरोहरूलाई फुच्चे भन्छु दिन्छु म त दण्ड
अर्को फिल्ममा हिरो मेरो कमरेड प्रचण्ड

रामकृष्ण ढकाल

गायकको कमाइ राम्रै हुन्थ्यो अहिले फिटफिटी
एल्बमजति काशी गए अहिले सिआरबिटी

शिव रेग्मी

मानिस अब बूढो भयो, हाँस्दैन एकफेर
फिलिम लाग्या हलमा गयो, दर्शक जम्मा तेर्‍ह

0 comments: On Bura Mat Mano Holi Hai - Deepakraj Giri

Post a Comment

 
© Copyright Nepali Music, Nepali Songs, Nepali Movies, Nepali Videos, Nepali Entertainment 2012 | Managed by Entertainmentnepal.net | Powered by Blogger.com.